Spremni? 3, 2, 1 - idemo!
S osmijehom na licu i osjećajem ispunjenosti, sretni i zahvalni finaliziramo ovogodišnju kampanju „Trčimo za dječji osmijeh“, koju smo započeli u mjesecu martu ove godine.
Tim, kojeg su činile: direktorica Fondacije Ivana, programska saradnica Nerma i sedam volontera – Nejla, Iman, Iris, Emin, Džejla, Elmira i Amila, koji su se zajedničkim imenom simbolično zvali „Maratonci“, vrijedno su radili kako bi kreirali pozitivne promjene i učinili da djetinjstva djece u potrebi budu ispunjena samo najljepšim trenucima, a za navedeni cilj zajedno su uložili preko 770 volonterskih sati.
Ova kampanja se uspješno realizovala kroz dvije utrke, učešćem na kvizu „Nisam ti pametan“ te kroz događaj „Zaboravljene igre“, u kojem su se starija i mlađa braća i sestre ali i brojni prijatelji Fondacije prisjetili igara koje su ispunjavale svačije djetinjstvo.
Zahvaljujući našim sjajnim saradnicima – NGO Marathon, Filantropski forum BiH, Fondacija tuzlanske zajednice, Nisam ti pametan quiz, JP "Lokom" d. o. o. kao i vrhunskom timu trkača, od kojih su ukupno njih 34 trčaliza dječji osmijeh,s ponosom iznosimo podatak da smo skupili ukupno 9 470, 58 KM.
"Kako je već poznato, naše udruženje od samih početaka njeguje humanitarni karakter svog djelovanja, te su sve trke koje organizuje NGO Marathon ujedno i humanitarne trke. Neizmjerno smo ponosni na činjenicu da pored prilike i mogućnosti da promovišemo sport i zdrav način života, malim gestama, radeći ono što zaista volimo, svijet možemo učiniti boljim mjestom i pružiti pomoć onima kojima je to zaista potrebno. Svaki prodati kilometar računamo kao jedan dječji osmijeh i tada znamo da smo na dobrom tragu. Sve ovo ne bi bilo izvodljivo bez naše trkačke zajednice, koja je iz godine u godinu sve veća i zaista smo ponosni na sve naše trkače koji se svojski trude da doprinesu humanoj misiji naših trka" – riječi su našeg prijatelja Alije Imamovića, predstavnika NGO Marathon.
Ovim putem želimo da se zahvalimo i našim donatorima koji su i ovaj put prepoznali vrijednost našeg rada i svojim humanim djelovanjem pokazali da naše društvo itekako ima osjećaj za empatiju društvenu odgovornost. Radi se o 6 kompanija a to su: „Klika“, „Centar za promociju civilnog društva“, „Evolt“, „Demus d. o. o.“, „KPMG“, „Triglav osiguranje dd“ i druge. Također, veliko hvala upućujemo i našim individualnim donatorima kojih je za ovu kampanju bilo ukupno 54.
Nejla Nukić, dugogodišnja starija sestra ali i jedna od ekipe Maratonaca, s nama je podijelila svoje utiske sa ovogodišnje kampanje: „Na ovoj kampanji sam naučila dosta toga, najviše o sebi. Poboljšala sam vještine komunikacije, snalaženja i učenja novih spoznaja. Upoznala sam divne ljude koji su me inspirisali da radim i učim više i da budem bolja zbog plemenitog cilja kampanje. Ova kampanja je za mene bila divno iskustvo, puno sam dobila, a nadam se da sam makar djelić toga vratila“
Za kraj nam još ostaje da u našu knjigu uspomena upišemo i ovo divno iskustvo, vrhunsku suradnju sa novim partnerima, nove stečene vještine kao i trenutke ispunjenje smijehom i vrijednim radom.
Amila Ibrahimović,
volonterka Fondacije za podršku i razvoj mentorskih programa Stariji brat, starija sestra